App för att hantera självhjälpsgrupper
LokOS app är ett gratis företagsresursplanering (ERP) verktyg för finansiell intermediation för självhjälpsgrupper (SHG) i indiska byar. Det hjälper användare att hantera och hålla koll på återbetalningar för federationslån och lagra digitala dokument som ID-handlingar, för att nämna några förmåner.
Informationhantering vid dina fingertoppar
Andra fördelar med att använda LokOS-appen inkluderar att effektivisera hanteringen av personalprestationer och anpassa kapacitetsuppbyggnadsinsatser för olika SHG:er. Dessutom fungerar den som ett digitalt arkiv för att lagra medlemmarnas foton och viktiga dokument. Du kan också se alla aktiva SHG:er och dina nuvarande uppgifter.
Dessutom möjliggör den nedladdning av huvuddata för offline-visning. Eftersom appen är ett allt-i-ett-system för informationshantering behöver du inte installera flera program bara för att utföra olika administrativa uppgifter. Användare måste dock vara från Indien för att använda appen.
En allt-i-ett-lösning
Allt som allt gör LokOS-appen ett utmärkt jobb med att effektivisera administrativa uppgifter utan att behöva installera ytterligare program. Inte bara hjälper den dig att hantera återbetalning av federala lån, utan den gör det också möjligt för dig att övervaka personalens prestation. Tyvärr är denna app oanvändbar om du inte bor i Indien.
Användarrecensioner om LokOS app
Har du provat LokOS app? Var den första att lämna din åsikt!